Frunze

Ma dor frunzele copacilor cand cad moarte la pamant si intra in el mai vii decat au fost vreodata.

Ma doare sacrificiul lor pt viata altora.

Si nu sufar decat pt frunzele de acum…

De-a lungul acestui sir de ani ai mei.

Ciclul vietii imi depaseste capacitatea de resemnare

De-as putea sa-l desfac…

Vreau uneori sa traiesc putin, dar atat de mult

Si resemnarea asta care vrea sa intre… as arunca-o vantului,

Lupta mea ar fi apriga, nervoasa, aprinsa

As invinge tocmai pentru c-am luptat.

As fi frunza care s-a smucit de la locul ei

Cata tarie de caracter la o frunza !

S-a rupt de pe rama ei, sa poata zbura cu cocorii

A trait cu-adevarat doar atunci cand, purtata de vand, ridicata spre vazduh…

Credea ca zboara…219450059niptdq_ph.jpeg

Published in: on Noiembrie 13, 2007 at 11:33 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2007/11/13/frunze/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce versuri faine … si e adevarat ca ne doare atunci cand vedem nedreptate, sacrificii neapreciate si indiferenta celor care cred ca tot ce au li se cuvine ; dar ma gendeam ca pana la urma nu trebuie sa plangem sacrificiul aparent fara rezultate a celor care shtiu sa traiasca cu pasiune pentru scopul pentru care au fost creati … ar trebui sa plangem pentru toti aceia dintre noi care nu si-au gasit rostul si care au incetat sa il mai caute …

    … as vrea ca tot restul vietii mele, incepand de azi si nu de maine , sa il traiesc cu pasiune … si sti cand traiesc cu pasiune ? … atunci cand renunt la mine si Il las pe El sa traiasca in mine …

    … imi era dor sa traiesc cu pasiune 🙂 … imi era dor Doamne de Tin’

  2. Ai dreptate…cred ca de fapt cei demni de mila suntem noi, nu frunzele…ele au trait mai mult ca noi in mai scurta lor viata. Doar ca uneori simt ca nu merit nici cel mai mic sacrificiu, nici pe cel al unei frunze. Si faptul ca nu il inteleg ca pe o viata implinita, si mai mult ca il numesc, in mandria mea, un sacrificiu mic…intareste spusele mele


Lasă un răspuns

