Vis de iarna

Au luminat copacii

Cum iarna lumineaza

Stelute in zapada si fulgi cazuti gramada

Asa au luminat trifoii cand din ei, prin copaci, priveam cerul

Si-au colorat intreg pamantul

Si mi-au imbalsamat gandul…

Vantul ce-i misca ma minte

Cu atingeri verzi si sfinte

Am un zambet larg pe fata, ochii-nchisi, mainile-ntinse

Astept  imbratisarea verde sa ma poarte iar spre vise

Minciuni aprinse-n dor de vara

Purtate-n vazduh de vantul de seara

Si pacea din iarba-ncoltita-n petale

Sora cu sufletul si vibratiile sale

Le-astept din zapada sperantelor mele

flowers.jpg

Published in: on Ianuarie 13, 2008 at 6:43 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2008/01/13/vis-de-iarna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. „Fereastra e-o poemă de plumb si de scântei,
    Orasul adoarme troienit.
    Mult mai târziu de miezul noptii sunt orele trecute…
    În haosul vietii nici noi nu ne-am găsit…
    O, vino, cel putin, acum, prin fortele necunoscute;
    – Să viu ?
    – Oh ! mi-i frică…
    – Vezi !
    – Hai !
    – Am venit ;
    – Unde ?
    – Lângă tine ;
    – Plâng…
    – Plâng…
    – Taci…
    – Hai…
    – Hai ;
    – În infinit…
    – În infinit ;
    – Cântă…
    – Vis ;
    – Da…
    – Nu.
    – Nu…
    – Minus ;
    – Minus…
    – Plus ;
    – Plus…
    – Armonie.
    – Armonie…
    – Când ?
    – Când…
    – Poate ;
    – Poate…
    – Of !

    Fereastra e-o poemă de plumb, si de scântei.
    O zi de promoroacă în cameră pătrunde…
    Sirenele de muncă vibrează, plângător ;
    Orasul e-un ghetar de fum, de clopotei,
    Si de fior…
    – Unde… Unde ? !”
    (Dialog de iarnă)

  2. multumesc:)
    am trecut doar granita visului meu…


Lasă un răspuns

