Alt anotimp

Imi bate toamna la fereastra

E toamna sufletelor moarte

Si a intrat si-n casa noastra

Vara mea e-asa departe

Caut atenta sa gasesc Iubirea

Cand stolurile toate au plecat

Natura parca s-a mai aerat,

Eu am ramas cu amintirea…

Azi Dumnezeu plange cu mine

A plans cat a plouat si-am lacrimat

Acum e-o clipa cand e-un pic mai bine

O iubesc usor, sa n-o strivesc c-ar fi pacat

Mi-e dulcele Tau nume Tel Divin

Dar peste cate vrei sa trec, acum ca vin?

Arata-Ti soarele tau sfant

Scoate-mi-o din suflet, scoate-o si din gand

Deschide toate ferestrele de pe pamant

E toamna gandurilor negre

E vie ea prin moartea mea

Renunt sa lupt cu usile inchise

Nu mai trag de ferestre aburite

Raman pitita-n ploile trimise

Astept cuminte vara sufletelor reprimite

Published in: on Martie 1, 2008 at 9:54 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2008/03/01/alt-anotimp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

