CERCURI

„Oamenii vin si pleaca. Poate asa e bine”
Fiecare din ei duce o bucatica din tine
Oamenii vin si pleaca
Cercuri se maresc, cercuri se micsoreaza
Cercuri se propaga
Lumea e unda ce poarta cu ea
Vibratia pentru care a pus o bataie si inima ta
Oamenii vin
Cu tot cu visele lor
De asta nu-i usor…
Cand visele se intalnesc
Lumi noi se nasc
Oamenii vin
Cu zambetele lor inghetate-n amintiri
De unde le topesti cu drag, sa vezi cum curg
In prezentul din trairi
Apoi te surprinde totul c-un amurg
Oamenii pleaca
Dupa ce le-ai scos sufletul din teaca
Poate asa e bine?!
Raspunsul asta nu-i la mine

Published in: on Mai 13, 2008 at 7:51 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2008/05/13/cercuri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. am intrat aici dupa ce-am primit raspunsul ala fain de la tine.🙂 ms!
    N-am timp sa citesc prea multe, dar ..poezia asta am citit-o si imi place! Sentimentele si gandurile acestea, puse de tine asa frumos in cuvinte, imi sunt tare familiare.. din pacate. :))


Lasă un răspuns

