REGRETE

Hohote de ras ce se sparg in urechi ca baloanele colorate de sapun
Joaca de copil netulburata de nimic…asta si privirea unui batran om bun
ce regreta tot ce azi pare un fum
Toate-s departe-acum.
Eu nu. Dar cerul stie ce spun.
Ma aflu undeva la jumatatea acestui drum
Palme pe talpi inghetate de dor, topite de-acum…sub caldura celui mai palpabil fum
Tampla de copil odihnita pe picior de mama.Copilul la ureche isi tine o palma
asa,piciorul mamei n-aude tot ce viitorul vis ii va spune
O mana cu pielea crapata de griji, fruntea i-o dezmiarda
fruntea ne-ncruntata
Din degete iese iubirea ce intra prin firele de par, adanc…adanc…
va fi un vis bun.
Eu nu. Dar cerul stie ce spun.
N-am sarutat-o cu drag pe mama, de ramas-bun

Published in: on Mai 13, 2008 at 7:52 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2008/05/13/regrete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. E frig aici la mine in camera,
    bate vantul afara si ploua marunt agasant
    prin cotloanele odaii patrunde furtuna in carnea mea obosita.
    Sufletul simte de o suta de ori frigul asta
    asha dezvelit cum este ,se cutremura de durere,
    moartea nu o intzeleg decat eu cu trupul meu greoi cu tot,
    sufletul meu nu stie ce-i moartea,
    se simte constrans doar de viatza.


Lasă un răspuns

