Ultimul cuvant

S-au sfarsit toate cuvintele de pe pamant..

Am desacralizat tot ce era sfant.

Care-a fost ultimul cuvant..?

Cine din noi doi l-a rostit?

De ce l-am irosit..?

Te-am intuit candva..

c-ai sa fi moartea mea

D-nule Perfect, Prea-bun-ca-sa fi-real

Am zis: „Priviti materializarea unui ideal!”

Si o secunda.. numai una, doar atat

M-am gandit ca poate nu esti chiar un sfant.

Cine-a zis primul cuvant?

Eu.

si-acum tac…”binecuvantand”

„Sinceritatea” ; „Increderea” ;

„prietenia” ; „iubirea”,

cuvinte atat de  mari iroseam

Vroiam ceva deosebit

multumescu-ti tie..am gasit

„apa de izvor”- mi-amintesc ca te-am numit

Alte mari cuvinte..aruncate-n asfintit

Nu credeam s-existe undeva in „univers”

ceva mai bun,curat,onest

Erai D-nul  „spune-mi tot”

Ati mai vazut voi fiu, dispus s-asculte?

Eram fascinata–acum ma  ling pe bot

Fiul asta a-nceput sa uite..

de-ar putea sa mai si ierte.

dar el mi le dospeste, si le mediteaza

cam cum fac eu acum..dar oare mai viseaza?

Si cum ziceam..o secunda

atat m-am indoit

„rasul ma infunda”

secunda doi m-a inoit

cum sa minta?el s-ascunda?

azi as rade..

cuvinte nu mai am

mi-s toate ude..

uscate-apoi, dar  sifonate

le folosesc cu grija, si nu le mai stiu pe toate

alteori le urlu, pe toate-odata

le rascolesc..cine-a zis ultima vorba?

Vreau s-o iau de la-nceput

nu stiu daca as schimba ceva…

Dar daca nu stiu ultimul cuvant,

cum stiu continuarea?

Poate am tacut de-odata pt un moment,

Cand ni s-au sfarsit cuvintele, si-a fost suficient

Sa uit tot ce s-a rostit,

Si sa raman cu ce-am simtit

Stiu ce-am dat si caaat am luat

Iti amintesti cata atentie imi daruiai?

Indiferent de cata ofeream..de asta ma uimeai

Si-ai zis odata ca daca eu n-as mai simti

cand tu pe toata m-ai dori

ai incerca sa ma recuceresti

si-ncerc sa fiu cum tu ai zis ca esti

Dar uneori ..cate un gand:

de ce mai lupt?!de ce nu uit?

Iar azi nu mai stiu nici atat macar

ultimul cuvant..l-am aruncat in vant?

l-am oferit in dar?

Published in: on Ianuarie 4, 2009 at 8:44 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2009/01/04/ultimul-cuvant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

