Nadajduiesc , iubesc si cred

Luptat-am Doamne

si te pierd.

Prin tot ce-mi dai

din tot ce-ti cer

Tu vrei sa-mi intaresti credinta

Eu nu Te vad si pierd biruinta.

Luptat-am Doamne

si-am cazut

Pe cai pe care nu stiam

sa lupt.

Ca nu pricepe mintea mea

Adevarul din Iubirea Ta.

Inima mea tot mai putin te simte

Am ingropat-o-n patimi si pacate,

Iisuse Sfinte.

Luptat-am Doamne

si nu am luptat destul

Dar nu lupt singura,

Cu mine

Lupta Duhul Tau cel Sfant

Si chiar de cad si de mai pierd

In Tine Doamne  nadajduiesc, iubesc si cred.

Published in: on Ianuarie 9, 2010 at 3:41 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandraamelia.wordpress.com/2010/01/09/nadajduiesc-iubesc-si-cred/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

